CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

Motor tipleri (Benzinli, Dizel ve LPG), Yakıtlar çeşitleriyle ilgili konular...

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti onurksk » 27 Aralık 2011 07:52

Araçlarımız iyi güzel ama bazı sorunları ortak ve gerçekten kronik bunuda kabul etmek gerekiyo.Hatta forumda herkesin ortak şikayeti olan bir çok konu var okudukça aa evet benim arabadada aynı olay var diyorum
onurksk
YÜZBAŞI
YÜZBAŞI
 
İleti: 540
Kayıt: 19 Eylül 2011 20:28
Marka & Model: Artık yok :(
Motor Tipi & Gücü: .
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: İzmir


Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti ufuk » 27 Aralık 2011 20:19

kendi sınıfındaki araçlarla karşılaştırınca bizim araçlar süper aracımı seviyorum
ufuk
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 130
Kayıt: 28 Kasım 2010 00:15
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5dcı 65bg
Kilometre: 25000
Yakıt: opet
Lastik Markası: Bidgestone Turanza
İsim ve Şehir: izmir

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti beyazE » 10 Şubat 2012 18:54

Benim arabam sabahları ilk çalıştırmada 2 veya 3 marşta çalışıyordu. Gün içerisinde ise birdaha tekrarlamıyordu. Sorun enjektörlerin geri kaçırmasıymış. Enjektörlerin içlerindeki küçük parçalar değişti (600 TL ye) yaklaşık 6 aydır mükemmel bir şekilde tek marşta çalışıyor.
beyazE
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 22
Kayıt: 31 Ekim 2010 16:21
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 65hp
Kilometre: 118000
Yakıt: Opet Diezel
Lastik Markası: Dunlop Sport01
İsim ve Şehir: Antalya

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti krank » 10 Şubat 2012 19:48

Benzinlide de ilk marşta kısa basarsak,çalışmadan bırakırsak.2. marşta çok zor çalışıyor sanırım boğuluyor.
krank
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 228
Kayıt: 25 Ocak 2012 09:51
Marka & Model: ClioIII Grandtour
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16v 75HP
Kilometre: 41000
Yakıt: Total 95
Lastik Markası: Falken sn832 ecorun
İsim ve Şehir: Tokat

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti karabudun » 22 Nisan 2013 23:01

Aracımı alalı iki ay oldu. Dört defa aynı sorunla karşılaştım. Marşa basıyorum almıyor.Deniyorum, deniyorum çalışmıyor. 15- 20 dk. sonra tekrar basıyorum marşa çalışıyor. En son geçen hafta oldu. Aracımın km yok desem yeri, henüz 2 yaşında yok. Hamd olsun herhangi bir kazası, hasarı da yok. Şimdilik bu duruma nazar boncuğu deyip geçiyorum. Lakin anormal değil mi bu durum? Kaynağı ne, nasıl gideririm?
karabudun
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 36
Kayıt: 18 Mart 2013 19:55
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2
Kilometre: 13000
Yakıt: Total
Lastik Markası: Michelin
İsim ve Şehir: Sinop / Samsun

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti levolution » 23 Nisan 2013 09:11

eski cliolarda manyetik kaptör diye bir baş belası vardı, o diyesim geliyor ama yeni clio'da varmı ki bu dert?
çalışmadığında bilgisayara bağlamak gerek diyecek servis.
levolution
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 482
Kayıt: 21 Nisan 2011 23:00
Konum: 42,0139 kuzey - 35,0930 doğu
Marka & Model: Extreme - 2008
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16v BVR 80bg
Kilometre: 138000
Yakıt: Total
Lastik Markası: Petlas 195/55/15
İsim ve Şehir: Levent - Sinop, Ankara

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti krank » 23 Nisan 2013 13:03

Benimki zaman zaman hala yapıyor. Ortalama olarak 40-50 marşta 1 kere diyebilirim. Pedaldan benzini pompalyınca alıyor.Sorun ateşlemeyle ilgili değil bence benzin pompası ya da geri kaçış regülatörü olabilir.
krank
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 228
Kayıt: 25 Ocak 2012 09:51
Marka & Model: ClioIII Grandtour
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16v 75HP
Kilometre: 41000
Yakıt: Total 95
Lastik Markası: Falken sn832 ecorun
İsim ve Şehir: Tokat

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti sunset544 » 23 Nisan 2013 16:11

ilk marşa bastığımda vırrrrrrrr diye bir ses geliyor ve araba çalışmıyordu ikinci kez bastığımda düzeliyordu servise götürdüm marş dinamosunu değiştirmemiz gerekiyor dedi fiyatı 600 tl hemen sanayiye gittim tavsiye ile iyi bir elektrik ustası buldum iyice kontrol etti ve marş dinamosunun içerisinde küçük bir yay varmış bu yay dinamonun içerisindeki bir parçayı geri çekmeye yarıyormuş özelliğini yitirmiş usta yayı değiştirdi şimdi saat gibi maşallah tam 1 yıl oldu hiç sorum çıkarmadı servis 600tl komple marş dinamosunu değiştirecekti sanayideki ustaya 40 tl verdim çok şükür hallettim.
sunset544
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 205
Kayıt: 12 Nisan 2010 13:54
Marka & Model: ClioIII Auth.
Motor Tipi & Gücü: 1.2 75bg
Kilometre: 48000
Yakıt: opet
Lastik Markası: Dunlop
İsim ve Şehir: adana

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti karabudun » 29 Mayıs 2013 18:53

Geçende servise gittim. Sıkıntıyı anlattım. Motor hacmi küçük, kirli yakıt denk gelmiştir hesabı yapıp sıyrıldılar işin içinden.
karabudun
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 36
Kayıt: 18 Mart 2013 19:55
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2
Kilometre: 13000
Yakıt: Total
Lastik Markası: Michelin
İsim ve Şehir: Sinop / Samsun

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti ipcm » 23 Ağustos 2013 08:26

Hocam manyetik kaptör arızası benim eski megane 1 faz 2 de de mevcuttu. Bu Renault'lara pek alarm, aksessuar, vs. takmaya gelmiyor, bu konuda çok seçiciler.

Ben Megane ı aldığımda alarm taktırayım dedim, furya gibiydi zaten o dönemde. Taktırdıktan 6-7 ay sonra marş basıp motorun çalışmadı. Kirli yakıt diyemezlerdi zaten araba 10000 de idi nereye kirleniyo bu kadar kısa sürede?
Bursada olmanın avantajı ile fabrikadaki servise gittim direkt volanın oradaki manyetik kaptörü değiştirdiler. Avuç kadar parça zaten ortasında siyah bir kutucuk var. Aynen servis ustasını da yanıma verip alarmı söktürdüler, sonra geri döndüğümde tekrar o parçayı değiştirdiler. Bi de üzerine laf yedik "abi immobilizerlı araca alarm atkılır mı? yepyeni araç yahu" diye. Çok da kafanı takmaya değmez, bizim megane hala yollarda 120.000 km olmuş henüz marş basmama sorunu yaşamadı.
ipcm
ASTSUBAY ÇAVUŞ
ASTSUBAY ÇAVUŞ
 
İleti: 81
Kayıt: 28 Ekim 2011 11:23
Marka & Model: ClioIII Dynamique
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 80bg
Kilometre: 120000
Yakıt: Shell V-Power +GTL
Lastik Markası: Motrio Impulsion
İsim ve Şehir: İbrahim - Kocaeli

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti mkpala » 23 Ağustos 2013 08:44

Bayram demiş ki:Bu güne kadar bu forumda kronik diye bahsedilen sorunlardan
arka çamurluklar ile tavan birleşme noktalarındaki çok ufak çatlak görüntüsü ve silecek motorunun bulundağu alandaki su tahliyesinin tıkanma olayını yaşadım (Devrim bey sayesinde tam tıkanmadan açtım)

Bunun dışında yaşadığım herhangi bir olay yok.
Birileri sürekli birşeyler yazıyor
Eşimin sürekli araç kullanım isteği yüzünden 2006 model ama sıfır ayarında desm abartı olmaz aracımdan vaz geçip yerine Mitsubishi Colt (fiyat cazibesi) bakmaya başladım
Orda Tek rakipleri Honda Jazz'mış ve oda 6.000TL pahalı olması nedeniyle aslında tekmiş gördüm yazılanları okudum
Clio III Quickshift arıyorum :D bu kadar kronik sorunları var yani

Coltu alirsin guzel ama aldigin fiyattan daha asagi ilerde satarsin jazz 10 numara aldigin fiyata satarsin en az yakan benzinli otomatik ama fiyat pahali diyorsum iste sonuc bende bu ikisinin arasinda kaldigimda clio iii 1.2 bvr aldim :roll: cok memnunun aldigin fiyata satarim kronik sorun diye birsey yok 10 kullanicidan 4 sorun olunca burada adi kronik oluyor yoksa gir diger araba forumlarina bak gor ne kronik sorunlarvar :Yahoo!: clio candir.
mkpala
UZMAN ÇAVUŞ
UZMAN ÇAVUŞ
 
İleti: 55
Kayıt: 23 Şubat 2012 09:07
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 65
Kilometre: 15000
İsim ve Şehir: Bursa

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti alperenfatih » 23 Ağustos 2013 13:16

Ben de 2 sene doldurmama rağmen o çatlaklarla sonunda tanıştım. ya da daha önce olmuştu da ben yeni farkettim.
alperenfatih
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 200
Kayıt: 17 Kasım 2011 13:07
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V
Kilometre: 14000
Lastik Markası: bridgestone
İsim ve Şehir: A. Fatih Elazığ

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti gursezai » 26 Eylül 2013 13:13

benim ilk clio'da vardı marş basmama sorunu 2001 rta. öne bakan kaptör değişti sorun kalmadı. kafasına göre bi basar bi basmazdı. öne bakan kaptör değişti 60 lira olay bitti.
gursezai
ER
ER
 
İleti: 6
Kayıt: 20 Eylül 2013 13:31
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1,4 16v 98 hp
Kilometre: 24000
Yakıt: lpg
Lastik Markası: dunlop
İsim ve Şehir: Sezai GÜR Balıkesir

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti karabudun » 05 Kasım 2013 17:41

Arabama 4 gün binmedim. Dün marşa bastım almadı. Yaklaşık on kere denedim, tabi iki marş arasında da bekliyorum. 15 dakikalık bir uğraşın ardından çalıştı araba. Bundan önce nisan ayında yapmıştı en son. Mayıs gibi servise bakıma götürmüştüm. Servise durumu anlattım, yakıta yordular. Araçta da herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Aracımı cidden çok seviyorum, abartılı bir şekilde de ilgileniyorum. Hamd olsun bu marş almaması dışında en ufak sıkıntı olmadı aramızda. Bu zamana kadar da nazar boncuğu hesabı yapıp kafama takmadım. Fakat dün kendini hatırlatınca epey sıktı canımı. Nedir bunun çaresi? Cidden kronik mi Cliolar için?
karabudun
UZMAN ONBAŞI
UZMAN ONBAŞI
 
İleti: 36
Kayıt: 18 Mart 2013 19:55
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2
Kilometre: 13000
Yakıt: Total
Lastik Markası: Michelin
İsim ve Şehir: Sinop / Samsun

Re: CLİO 3 TE KRONİK SORUN MU BU ?

İleti batuavran » 05 Kasım 2013 23:32

karabudun demiş ki:Arabama 4 gün binmedim. Dün marşa bastım almadı. Yaklaşık on kere denedim, tabi iki marş arasında da bekliyorum. 15 dakikalık bir uğraşın ardından çalıştı araba. Bundan önce nisan ayında yapmıştı en son. Mayıs gibi servise bakıma götürmüştüm. Servise durumu anlattım, yakıta yordular. Araçta da herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Aracımı cidden çok seviyorum, abartılı bir şekilde de ilgileniyorum. Hamd olsun bu marş almaması dışında en ufak sıkıntı olmadı aramızda. Bu zamana kadar da nazar boncuğu hesabı yapıp kafama takmadım. Fakat dün kendini hatırlatınca epey sıktı canımı. Nedir bunun çaresi? Cidden kronik mi Cliolar için?


clio da hiç duymadım ama 2013 dacia duster 90 hp 1,5 dci 4x4 (şirket aracım) aynen anlattığın durumdaydı en son gün çalışmadı. 10 dk sonra çalıştı hareket ettim 200 mt sonra stop etti. çekici geldi aracı götürdü 1 hafta serviste incelediler ve motor komple değişecek dediler 1 hafta sürer dediler bekliyorum. 2010 yada 2011 yılında da symbol de oldu ondada pompa ve enjektör arızası dediler .

inşallah seninkinde bu sorunlardan yoktur. geçmiş olsun...
batuavran
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 212
Kayıt: 19 Aralık 2011 12:04
Marka & Model: CAPTUR
Motor Tipi & Gücü: 1.5dc 90bg ICON EDC
Kilometre: 6000
Yakıt: shell
Lastik Markası: MİCHLEN
İsim ve Şehir: batuhan (adanalı ama denizlide)


ÖncekiSonraki

Motor ve Yakıt

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 27 misafir