YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

Aracımızla ilgili olmayan, otomotiv, trafik, sürüş güvenliği, emniyet gibi çeşitli konularda bilgiler.

YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti omeralemdar » 09 Haziran 2008 20:41

kardeşlerim arabalarımız ilk çıktıklarında YENİ CLİO TASARIM diye bir yazı buldum sizlerle paylaşmak istedim. :roll:

Yeni Clio Tasarım (alıntıdır http://www.yorumla.net/motorlu-araclar/ ... o-iii.html)
Dış Tasarım: Yeni Clio, dinamizm ve sürüş keyfi çağrıştırıyor!
Bagaj kapağından motor kapağına kadar Yeni Clio'nun dış hatları baştan çıkarıcı bir su damlası gibidir. Kompakt çizgileri otomobile hem dinamizm ve sağlamlık, hem de akışkan ve çekici bir karakter kazandırıyor.
Yeni Clio, dinamizmin gerçek yüzü
İç Tasarım: Kendinizi içgüdülerinize bırakın!
Sürüş keyfini artırmak ve seyahat isteği uyandırmak için tasarlanmış konforlu ve şık bir iç mekan: Yeni Clio'nun içine hoş geldiniz!
Bütün güzelliğini dinamik hatlarından ve şık malzemesinden alan dinamik bir iç mekanın keyfine varın. Renault özgü “touch design” konseptinden esinlenerek tasarlanan iç mekan, yolculara bu segmentte ender görülen zarafet ve seçkinlik hissi veriyor. “Touch design” sayesinde Yeni Clio'nun gösterge tablosunu, kadranları ve diğer araçları sezgisel olarak okuyacaksınız. Yeni Clio'nun içine yerleşin: yerinizde duramayacaksınız!
Sürüş Keyfi
Kusursuzluk ve hakimiyet duygusu: Dengenin yarattığı keyif!
Yeni Clio konfor üstünlüğü ile sürüş keyfini bir arada sunar. Otomobilden bütünüyle keyif almanız için!
Optimum düzeye çekilmiş şasisi savrulmaları engeller ve virajlarda mükemmel bir kararlılık sunar. Daha uzun bir aks mesafesi üzerine oturtulan otomobil, çok kısa arka dingil çıkıntısı ve omuz şeklindeki arka çamurluklarıyla yollara dinamik ve sağlam şekilde basıyor.
Yeni Clio'da denge kusursuzdur.
Performans: Doğası gereği güçlü
Yeni Clio'nun dinamik niteliklerini sıradışı mekanik donanımlar oluşturmaktadır.
Otomobilin modern ve güçlü motoru, düşük devirlerde bile mükemmel çekiş ve optimum seviyede bir yakıt tüketimi sunar.
Yeni Clio, Euro 4 normuna uygun çok sayıda benzinli ve dizel motor alternatifine sahip. Her yol tipinde güçlü çekiş, esneklik, performans: Yeni Clio'nun benzinli motor seçenekleri (1.2 16V 75 bg'den 1.6 16V 112 bg'ye) sürüş keyfinizin hizmetine sunulmuştur. 1.5 dCi 65 bg'den 80 bg'ye dizel motor seçeneklerine gelince, tasarruf, performans ve çevreye saygı kavramları ön plana çıkar hemen.
Konfor
İç mekan konforu ve aydınlık
Yeni Clio sıradışı bir iç mekan konforu sunar. Otomobilin içinde hissedilen rahatlık duygusu, tüm iç mekana yayılan aydınlık, insanın içini ferahlatacak kadar hoş.
Yeni Clio bütün yolcuları için olağanüstü oturma konforu yaratır, arkadaki yolcular rahatça yolculuklarını sürdürebilecek bir alana sahiptir: en uzun boylular bile rahatlarından ödün vermek zorunda kalmazlar.
Clio’nun cam yüzeyi, segmentinin en genişlerinden biri. Ferahlık ve konfor hissi, geniş boyutlu ve elektrikli açılabilir tavan* ile daha da artıyor. Haydi dünyaya açılın!
* versiyona göre opsiyonel
Akustik: Sessizliğe de yer var!
Yeni Clio sizi sessizliği dinlemeye davet ediyor.
Sesin içeri girmesini engelleyen donanımları, camlarının kalınlığı... Yeni Clio'nun alabildiğine performanslı ses yalıtımı istenmeyen sesleri süzerek, uzun yolda da şehir içinde de yüksek bir ses konforu sunar. Sürün Clio’nuzu, tek duyacağınız şey motorun hafif uğultusudur.
Kasanın sağlamlığı da yolun yol açtığı titreşimleri ortadan kaldırır. Her şey, optimum düzeyde bir iç mekan akustiği için!
Güvenlik
Uyarmak: Yolun beklenmedik sürprizlerini önceden görmek
Yeni Clio'nun direksiyonunda yola hakim olursunuz.
Daha uzağı görebilen sürücüler daha iyi otomobil kullanır. Geniş cam yüzey, ilave viraj farları*, akıllı ön cam silecekleri... Yeni Clio sürücüsüne optimum düzeyde bir görüş sunar.
Daha huzurlu sürücüler daha iyi otomobil kullanır. Otomatik yanan farlar* ve 5 yıldızlı Euro NCAP güvenliği sayesinde direksiyonda yalnızca bir şeye odaklanırsınız: “sürüşe”.
* versiyona göre opsiyonel
Düzeltmek: En iyi yol yardımcınız
Güvenliğinizi arttıracak bir yol arkadaşı mı arıyorsunuz? Yeni Clio bu arkadaşlığa gönüllü!
Sürüşü düzeltmek, fren sistemini güçlendirmek, çekişe destek... Yeni Clio, yenilikleri güvenliğinizin hizmetine sunuyor. Fren destek sistemleri* (ABS, elektronik fren dağıtıcısı EBV ve Acil Fren Destek Sistemi AFU), gerektiğinde sürücüden alır nöbeti.
Yeni Clio ve siz: işte kazanan ikili.
* versiyona göre opsiyonel ya da standart
Korumak: Yakın koruma!
Güvenlik olmadan sürüş keyfi de olmaz!
Aktif ön gergili ve kuvvet kontrol sistemli emniyet kemerleri, Yeni Kuşak kafalıklar, 6 adete kadar hava yastığı, arka yan koltuklarda ve ön yolcu koltuğunda İsofix bağlantısı,... Yeni Clio'nun içinde yaşı ve vücut şekli ne olursa olsun her yolcu kendine göre ayarlanmış bir güvenlik sistemiyle huzur içinde seyahat eder.
DONANIM
GP (Konfor Paketi)
Otomatik Klima, Atermik Ön Cam, Otomatik Yanan Farlar, Yağmur Sensörü
KP (Klima Paketi)
Otomatik Klima, Otomatik Yanan Farlar, Yağmur Sensörü
SP (Stil Paketi)
Alüminyum Alaşımlı Jant, Ön Sis Farları
SP2 (Stil Paketi)
Alüminyum Alaşımlı Jant, Ön Sis Farları, Nikelajlı Kapı Kolları, İlave Viraj Far

BİLGİLERİNİZE :roll: :roll:
omeralemdar
BİNBAŞI
BİNBAŞI
 
İleti: 1016
Kayıt: 09 Haziran 2008 00:01
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1,2
Kilometre: 67057
Yakıt: benzin
Lastik Markası: Kumho Kh18 185/60/15
İsim ve Şehir: ömer alemdar /ANKARA


Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti Bahadir » 11 Haziran 2008 13:08

Bir otomobil en güzel bu şekilde anlatılır herhalde. Okurken mest oluyor insan.
Bahadir
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 155
Kayıt: 09 Haziran 2008 09:04
Konum: Bakanlıklar(İŞ) Eryaman (Ev) / ANKARA
Marka & Model: ClioIII
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 65hp
Kilometre: 70000
Yakıt: Shell GTL +
Lastik Markası: Michelin Enegy Saver
İsim ve Şehir: Ankara

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti omeralemdar » 11 Haziran 2008 13:31

:arrow: o otomobil bizim kulanırken zevk aldıgımız ayrı zamandada forum kurup kardeş oldugumuz otomobil yani clioııı nasıl
omeralemdar
BİNBAŞI
BİNBAŞI
 
İleti: 1016
Kayıt: 09 Haziran 2008 00:01
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1,2
Kilometre: 67057
Yakıt: benzin
Lastik Markası: Kumho Kh18 185/60/15
İsim ve Şehir: ömer alemdar /ANKARA

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti vipsezgin » 11 Haziran 2008 19:15

arabaları yan yana cekıp sucuk yemek hıc bukadar zevklı olmamıstı hehe :)
vipsezgin
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1119
Kayıt: 09 Haziran 2008 07:55
Konum: Tekirdağ / Çorlu
Marka & Model: Renault Clio II
Motor Tipi & Gücü: 1,6 16V
Kilometre: 88750
Yakıt: Shell opet
Lastik Markası: Lassa
İsim ve Şehir: SEZGİN / ÇORLU

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti omeralemdar » 11 Haziran 2008 21:39

daha çok güzel şeyler olacak ilerleyen zamanda inanıyorum
omeralemdar
BİNBAŞI
BİNBAŞI
 
İleti: 1016
Kayıt: 09 Haziran 2008 00:01
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1,2
Kilometre: 67057
Yakıt: benzin
Lastik Markası: Kumho Kh18 185/60/15
İsim ve Şehir: ömer alemdar /ANKARA

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti omeralemdar » 12 Haziran 2008 18:59

43*BURADA CLİOMUZUN ÜZERİNDEKİ TEKNOLOJİLERDEN BAHSEDEBİLİRİZ.
(oguz1)BİLGİLER MURAT ABİDEN (alıntıdır)
Common-Rail Sistemi
Common-Rail sistemi yeni geliştirilen bir dizel direkt püskürtme sistemidir. Bu yeni geliştirilen sistemin, bugüne kadar kullanılan aynı türdeki sistemlere göre yakıt sarfiyatı konusunda bazı avantajları olmakla birlikte egzoz gazı emisyonu, çalışma sistemi ve gürültü oluşumunda da net bir şekilde daha üstün olduğu görülmüştür. Gelecek vaad eden bu tekniğin anahtar kelimeleri
tutuculu püskürtme veya ortak boru anlamına gelen Common-Raildir. Direkt tahrik edilen blok veya tek pompalı sistemlerden farlı olarak Common-Railde basınç oluşumu ve püskürtme ayrılmaktadır. Püskürtme basıncı, motor devir sayısına ve püskürtme miktarına bağımlı kalmadan oluşturulur ve belli sınırlar içerisinde serbest olarak seçilebilmektedir. Geleneksel dizel direkt püskürtücüleri yaklaşık 900 barlık basınç ile çalışırken, Common-Rail Sistemi, yakıtı 1600 bara kadar yükselen bir basınç ile ortak bir boru üzerinden enjektörlere dağıtır. Elektronik motor kumandası, bu yüksek basıncı motorun devir sayısına ve yüküne bağlı olarak ayarlar. Püskürtmeyi, enjektörler üzerinde bulunan ve süratle anahtarlanabilen manyetik supaplar sağlamaktadır. Bu da yine püskürtme olayının şekillendirilmesi, püskürtme miktarının ölçülmesi ve yakıt püskürtmesi bakımından yeni imkanlar sağlamaktadır. Ayrıca yine bu imkanlar sayesinde yeni sistemin mükemmel bir avantajı olan Pilot (ön) Püskürtme ortaya çıkmaktadır.
Pilot püskürtme, esas ana püskürtmeden önce oluşarak yakıtın yanmasına ilişkin çıkış oranlarını yüksek derecede iyileştirmektedir. Ön veya çoklu püskürtme, süratli manyetik supaplarına çok kere kumanda edilmesi ile oluşturulur. Böylece hem zararlı madde ve gürültü emisyonu hem de dizel motorlarının sarfiyat değerleri daha da azaltılmaktadır. Common-Rail Sistemi, motorda önemli değişiklikler yapılmadan, kullanılan püskürtme sisteminin yerini alabilmektedir.
Basınç oluşumunun ve püskürtmenin ayrılmasına ilişkin tek şart, bir dağıtıcı boru (rail) ve enjektörlere giden borulardan oluşan, Yüksek Basınç Tutucusudur. Sistemin çekirdek parçası, manyetik supap kumandalı enjektördür. Püskürtme olayı, beyinden manyetik supapa giden bir sinyal ile başlatılır. Bu arada püskürtülen miktar, hem manyetik supapın açılma süresine hem de sistem basıncına bağlıdır. Sistem basıncını, yüksek basınçlı pistonlu pompa oluşturmaktadır. Adı geçen pompa, düşük tahrik dönme momentleri ile çalışır, bu da pompa tahrikinin yükünü azaltmış olur. Basınç oluşumu için, binek otomobillerde distribütör tipi pompalar; ticari araçlarda ise sıra tipi pompalar öngörülmüştür. Common-Rail Sistemlerinde, beyin, sensörler ve çoğu sistem fonksiyonları, başkalarında bulunan pompa-meme-birimi ve pompa-boru-meme gibi zamana bağlı tek pompa sistemleri ile eşittir. Common-Rail Tekniği ile varılan gelişmeler duyulabilmekte ve ölçülebilmektedir. Ön püskürtme sayesinde bu direkt püskürtücü, ön yanma odalı motorun düşük gürültü seviyesi ile çalışırken aynı zamanda en katı egzoz gazı kurallarına da uymaktadır
Common-Rail Sisteminin Yapısı
Dağıtıcı püskürtme sistemi ve pompasının yapısı tanıtıldıktan sonra şimdi de Common-Rail sisteminin başlıca elemanları Audi A8 örneğinde tanıtılacaktır. Önce yakıt depodan pompalanır ve filtre vasıtası ile dağıtıcı püskürtme sistemine benzer bir şekilde yüksek basınçlı besleme bölümüne iletilir. Basınç üretilmesi ve yakıt püskürtme işlemleri dağıtıcı püskürtme sistemlerinden farklı olarak, Common-Rail sisteminde birbirlerinden ayrılmışlardır. Silindir gövdesinin iç V sinde bulunan bir yüksek basınç pompası, sürekli olarak yüksek basınç üretir. Bu basınç dağıtıcı bir eşik ve iki rail elemanı tarafından saklanır. Kısa püskürtme boruları üzerinden her iki silindir sırasının enjektörlerine iletilir. Püskürtme miktarı ve anı, motor kontrol ünitesindeki enjektörlerin, manyetik supapları tarafından düzenlenir. İhtiyaç fazlası yakıt, dizel yakıtının ısı eşanjöründe soğutulur ve geri dönüş kanalı üzerinden tekrar depoya gönderilir
Common-Rail’in Devre Elemanları.
Yakıt Beslemesi
Yakıt besleme sistemi, bir düşük basınç devresi ve bir de yüksek basınç devresi olmak üzere iki bölümden meydana gelir.
Düşük basınç devresi aşağıdakilerden oluşur;
*Yakıt deposu
*Depo içinde yer alan ön besleme pompası
*Yakıt filtresi
Düşük Basınç Devresi.
Yüksek basınç devresi aşağıdakilerden oluşur;
*Yüksek basınç pompası,
*Basınç kontrol valfi,
*Rail basınç sensörü
*Yüksek basınç dağıtıcısı (rail)
*Enjektör
Yüksek Basınç Devresi
Alçak Basınçlı Besleme
Diğer püskürtme enjeksiyonlu sistemlerde olduğu gibi Common-Rail sisteminde de alçak basınçlı besleme ilk safhayı oluşturur. Mütakiben alçak basınçlı beslemenin başlıca öğeleri açıklanmaktadır. Yakıt deposundaki iki emici pompa, yine depoda bulunan ön besleme pompası tarafından çalıştırılarak, toplama bölümünü yakıtla beslerler. Deponun dışında bulunan elektrikli makara hücre pompası, toplama bölümündeki yakıtı emerek motorun çalıştırılmasında gereken yakıt ön basıncını sağlar. Yakıt, bir filtre aracılığı ile temizlendikten sonra mekanik ön besleme pompasına ulaşır. Bu kendinden emişli mekanik dişli çark pompası, sağ silindir sırasının giriş eksantrik mili tarafından tahrik edilir ve de yüksek basınç pompasına yakıtı sağlar. Yakıt by-passı manyetik supapın motoru çalıştırmada önemli işlevi vardır. Dizel yakıtı depodan, 12 voltta çalışan elektrikli bir ön besleme pompası vasıtası ile emilir. Bu pompa, radyal pistonlu pompanın yağlanmasını sağlamak için de yeterli debiyi sağlar. Dizel filtresi, elektrikli pompa ile radyal pistonlu pompa arasına yerleştirilmiştir. Yüksek basınç hidrolik bağlantıları; iç çapı 2 mm, dış çapı ise 6 mm olan çelik borular vasıtası ile yapılmıştır. Pompanın sirküle ettiği ettiği yakıt, tek bir boruda toplandıktan sonra yine depoya gönderilen enjektör sirkülasyonundan ayrı olarak depoya gönderilmelidir.
:arrow:
omeralemdar
BİNBAŞI
BİNBAŞI
 
İleti: 1016
Kayıt: 09 Haziran 2008 00:01
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1,2
Kilometre: 67057
Yakıt: benzin
Lastik Markası: Kumho Kh18 185/60/15
İsim ve Şehir: ömer alemdar /ANKARA

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti omeralemdar » 19 Haziran 2008 12:21

**Bursalı Clio Avrupa'nın en iyisi seçildi Avrupa'da "yılın otomobili" seçimlerine Türkiye damgasını vurdu. Yılın otomobili için yarışan 7 finalist içinde en büyük çekişme, Bursa'da üretilecek Renault Clio ile Türk tasarımcı Murat Günak'ın imzasını taşıyan Volkswagen Passat arasında yaşandı.
Avrupa'nın en prestijli ödülü olarak görülen Car of The Year (COTY), otomotiv dünyasının Oscar'ı olarak kabul ediliyor.
22 ülkeden uzman gazetecilerin oluşturduğu 58 COTY jüri üyesinin oylarıyla Renault Clio ipi göğüsledi ve yılın otomobili oldu. Oylama sonucunda 256 puanla birinci olan Renault Clio III modelini, 251 puan alan Volkswagen Passat izledi. BMW 3 serisi ise 212 puanda kalarak, üçüncü oldu.
Renault Clio, ilk kez satışa sunulduğu 1991 yılında Avrupa'da yılın otomobili seçilmişti.Tamamen yenilenen ve Avrupa'da yılın otomobili ödülünü kazanan Clio III'ün 3 kapılı ve 5 kapılı modelleri Türkiye'de Oyak Renault Bursa tesislerinde üretilecek.
Bursa, Fransa'daki Flins fabrikası ile birlikte bu yeni modelin üretileceği ikinci Renault üretim merkezi olacak. Seri üretime şubat ayında başlanacak Clio III için Bursa fabrikasında 216 milyon Euro yatırım gerçekleştirildi. Bursa'da üretilecek Clio'ların yüzde 80'i ihraç edilecek. Yılda 150 bin adet Clio üretimi planlanıyor. Clio'nun Bursa'da üretileceği süprizini Renault Başkanı Carlos Ghosn, mayıs ayında Oyak-Renault Otomobil Fabrikaları ziyareti sırasında açıklamıştı. Clio III, bağımsız kuruluş Euro NCAP tarafından yapılan testler sonucunda, 37 üzerinden 32.67 puan ile maksimum not olan 5 yıldız aldı. Ayrıca, çocukları koruma konusunda en yüksek not olan 4 yıldız aldı. Clio III, Euro NCAP'tan 5 yıldız alan sekizinci Renault modeli olmuştu. Baştan aşağı yenilenen Clio III, 3.99 metrelik uzunluğu ile bir önceki modele göre daha büyük ve daha geniş oturma alanı sunuyor.
Clio III'de Elektronik Fren Dağıtıcısı (EBV) ve Acil Fren Yardımı (AFU) fonksiyonlu Bosch 8.0 ABS sistemi ile standart olarak sunuluyor. Antipatinaj (ASR) ile viraj kontrol fonksiyonu (CSV) ve Vites Küçültmelerde Motor Torku Regülatörü (MSR) içeren bir Dinamik Sürüş Kontrol (ESP) Sistemi de isteğe bağlı bulunuyor.
Clio III'deki "eller serbest" Renault kartı ve ek viraj farları gibi bazı özellikler bu segmentte ilk kez görülen yenilikleri oluşturuyor.
omeralemdar
BİNBAŞI
BİNBAŞI
 
İleti: 1016
Kayıt: 09 Haziran 2008 00:01
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1,2
Kilometre: 67057
Yakıt: benzin
Lastik Markası: Kumho Kh18 185/60/15
İsim ve Şehir: ömer alemdar /ANKARA

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti Emirreis » 24 Haziran 2008 18:31

benımkı dınamıktı ama koltugun altında guzel bir cep bulamadım ben :) ( resımdekı gibi )
Emirreis
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 372
Kayıt: 09 Haziran 2008 16:58
Konum: Beylikdüzü - İstanbul
Marka & Model: Seat Leon
Motor Tipi & Gücü: 1.6 tdi
Kilometre: 50000
Yakıt: Shell
Lastik Markası: GOODYEAR
İsim ve Şehir: İSTANBUL

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti Kenancelik » 24 Ocak 2009 23:05

Arkadaşlar clio 3 ler ne zaman kasa değiştirecek bilgisi olan var mı ? Ya da makyajlanır mı
Kenancelik
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 275
Kayıt: 09 Kasım 2008 00:37
Marka & Model: EXTREME 2009
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16 Valf
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: Kenan/OSMANİYE

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti Kenancelik » 25 Ocak 2009 11:58

Ersin demiş ki:
Ersin demiş ki:fazla sürmez resimler dolaşıyo ortalarda clio ıv ün...

hatta bizim forumda olucak o resimler clio ıv diye arat bir istersen..



Fotomontaj olmasın
Kenancelik
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 275
Kayıt: 09 Kasım 2008 00:37
Marka & Model: EXTREME 2009
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16 Valf
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: Kenan/OSMANİYE

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti Devrim » 25 Ocak 2009 14:01

Emin değilim ama Clio IV zaten piyasada ya da III yazacaklarına IV yazmışlar. Ama sanki dış modifiyeli Clio III gibi görünüyor hep. O yüzden emin değilim. Fakat Clio IV yazılı yedek parçaları mevcut yabancı sitelerde; yan ayna, motorlu ayna vb.vb...

Google Görsel'e Clio IV yazınca bir ton resim geliyor zaten.
Devrim
Site Admin
Site Admin
 
İleti: 3463
Kayıt: 09 Haziran 2008 02:41
Marka & Model: Clio III 2008 Auth.
Motor Tipi & Gücü: 1.5dCi 65hp
Kilometre: 120000
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Kumho KW17 185/60/15
İsim ve Şehir: Konya

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti Kenancelik » 25 Ocak 2009 15:37

Ben pek ihtimal vermiyorum.Bizim Clio 3 B sgmentinde Corsa,207,GP,Fiesta ve WW Polo gibi otolarla rekabet ediyor bu saydıklarımdan Polo ve Fiesta ha birde Jazz kasa değiştirdi onlarda bizimkilerden çok önce çıkmıştı zaten.Corsa.207 ve GP den çıt yok bu da gösteriyor ki 2009 yılı aynı kasayla geçirilecek.Renault modeller üzerinde tasarımla ilgi pek acele etmiyor zaten... Bu arada rütben hayırlı olsun Devrim
Kenancelik
TEĞMEN
TEĞMEN
 
İleti: 275
Kayıt: 09 Kasım 2008 00:37
Marka & Model: EXTREME 2009
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16 Valf
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: Kenan/OSMANİYE

Re: YENİ CLİO III TASARIM BİLGİLERİ

İleti Devrim » 25 Ocak 2009 16:11

Kenancelik demiş ki:...Bu arada rütben hayırlı olsun Devrim

Oy oy! Sağol. Ama ben Üstteğmenlikte kalmak istiyordum. :) Dur 20-30 tane iletimi sileyim. :mrgreen:
Devrim
Site Admin
Site Admin
 
İleti: 3463
Kayıt: 09 Haziran 2008 02:41
Marka & Model: Clio III 2008 Auth.
Motor Tipi & Gücü: 1.5dCi 65hp
Kilometre: 120000
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Kumho KW17 185/60/15
İsim ve Şehir: Konya



Teknik Konular

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir