semih89 demiş ki:k9k ama 85lik :) yanlışınzı var
Benimkide K9K ile başlıyor ama 65hp lik demekki K9K yla alakalı bişi değil. Haa bu arada ruhsatta 48 Kw yazıyor.. :lol:
semih89 demiş ki:k9k ama 85lik :) yanlışınzı var
YuCeL demiş ki:bu hesabagöre benim araba 67 bg oluyor. Ama bana 70 bg diye sattılar: :)
Kandırdı mı simdi beni reno.
Ruhsatta 50kw yazıyor.
ByOnder demiş ki:YuCeL demiş ki:bu hesabagöre benim araba 67 bg oluyor. Ama bana 70 bg diye sattılar: :)
Kandırdı mı simdi beni reno.
Ruhsatta 50kw yazıyor.
3 beygirin lafınımı yapıyorsun şimdi yücel ya :)
Devrim demiş ki:Fikret Bey;
Ruhsatta açıkça yazıyor aslında, "Motor Gücü: 65 BG" diye. Ruhsatlar mı farklı acep?..
Benim motor numarası da K9K ile başlıyor. Ama sadece 65hp motorların numaralarının K9K ile başlaması doğru gelmedi bana. Motor gücünü sadece motorun fizyolojisi belirlemiyor ki.
ByOnder demiş ki:2000 ile 3000 devir arası sana o ivmelenmeyi yaşatan turbo iştee 2.0 opelmi bırak hocam ya he bende çok performanslı araç kullandım halada hobimdir ama amaç günlük kullanım ve ulaşımsa herşey performans değil opel lpg lide olsa en az clio nun 2 katını yakar buda insanda keyif falan bırakmaz ...
aliozturk74 demiş ki:fikret sahin kardes, hali hazırda ogrenemediysen, motor kaputunu aç, motorun üzerinden çaprazlama bir boru (intercooler borusu) geçiyorsa 80 veya 85 dir,yok sa 65 veya 70 dir, asagidaki linkteki clio3 un motoruna bak o 85 lik.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 5950/detay
aliozturk74 demiş ki:fikret sahin kardes, hali hazırda ogrenemediysen, motor kaputunu aç, motorun üzerinden çaprazlama bir boru (intercooler borusu) geçiyorsa 80 veya 85 dir,yok sa 65 veya 70 dir, asagidaki linkteki clio3 un motoruna bak o 85 lik.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 5950/detay
MaYuCeL demiş ki:aliozturk74 demiş ki:fikret sahin kardes, hali hazırda ogrenemediysen, motor kaputunu aç, motorun üzerinden çaprazlama bir boru (intercooler borusu) geçiyorsa 80 veya 85 dir,yok sa 65 veya 70 dir, asagidaki linkteki clio3 un motoruna bak o 85 lik.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 5950/detay
Benim aracın motor kısmıda aynen bu sekilde. Fakat benim aracım 70 bg. ( clio III Faz II )
fikret_sahin demiş ki:MaYuCeL demiş ki:aliozturk74 demiş ki:fikret sahin kardes, hali hazırda ogrenemediysen, motor kaputunu aç, motorun üzerinden çaprazlama bir boru (intercooler borusu) geçiyorsa 80 veya 85 dir,yok sa 65 veya 70 dir, asagidaki linkteki clio3 un motoruna bak o 85 lik.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 5950/detay
Benim aracın motor kısmıda aynen bu sekilde. Fakat benim aracım 70 bg. ( clio III Faz II )
allah allah, o iki boru da var mi yani; biri kisa gibi motorun tam ustunden gecen, o zaman sizin arac 80 lik. ilginc.
sakin renoya soylemeyin, sokmesinler bi de, fazla takmisiz diye :)
Sorular & Cevaplar, Problemler & Çözümler
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 79 misafir