karambol81 demiş ki:Bahsettiğimniz ses bendede var.
FAkat anlamadığım bu sesin yağ değişinden sonra aşırı derecede artmış olması.Usta yağ ile alakası olmaz diyor.Fakat şu bir gerçek ki aracın yağ değişiminden sonra aşırı titremesi.
1.Eğer o ses plastik aksam sesi ise yağ değişiminde usta yanlışlıkla olsa plastik oturmadı.(düşük ihtimal.
2.Yağ değişmeden önce motor temizleme sıvısı kondu.5 dk.çalıştıktan sonra boşaltılıp yeni yağ kondu.Sonrasında çekişi arttığından önce hissedilmeyen kavramanın çekiş artışıyla baskı balatanın bitmiş olduğunu ortaya çıkarması.(kendi tahminim.)
Yorumlarınız rica olunur.İyi forumlar
karambol81 demiş ki:karambol81 demiş ki:Bahsettiğimniz ses bendede var.
FAkat anlamadığım bu sesin yağ değişinden sonra aşırı derecede artmış olması.Usta yağ ile alakası olmaz diyor.Fakat şu bir gerçek ki aracın yağ değişiminden sonra aşırı titremesi.
1.Eğer o ses plastik aksam sesi ise yağ değişiminde usta yanlışlıkla olsa plastik oturmadı.(düşük ihtimal.
2.Yağ değişmeden önce motor temizleme sıvısı kondu.5 dk.çalıştıktan sonra boşaltılıp yeni yağ kondu.Sonrasında çekişi arttığından önce hissedilmeyen kavramanın çekiş artışıyla baskı balatanın bitmiş olduğunu ortaya çıkarması.(kendi tahminim.)
Yorumlarınız rica olunur.İyi forumlar
Arkadaşlar,
Yukarıda yazdığım titemenin sebebini çözdüm.
1. yazdığım yani Hava filitresinin plastik kısmı olan bölümü daha önceden kırıktı.Tam oturmuyor.Yan sanayi hava filt. biraz daha baskı yaptığından filitrenin plastik kapağı tam oturmuyor.Gaza yüklendiğinde plastik kısım yağ doldurma haznesine sürtüyor.Oluşan titreşim içeriye yansıyor.
Not:Kapağın tam oturmaması içeriye toz toprak vs.alıp aracın yanmasının verimli olmaması yani çok yakıt harcamasına neden olur.Tahminim doğru mudur.
Hava filitresinin takıldığı plastiği kırılıp ta değiştiren arkadaşlar oldu mu? Fiyatı pahalı mıdır?
Teşekkürler.İyi forumlar.
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir